Som det brukar vara...

Satans köttfärsås?

Kategori: Störande flygande varelser.

Skulle minst sagt kunna tro det iallafall..

Usch och fy.
Vaknade för en stund sen efter att ha fått sova i några minuter eller kvartar, vad vet jag, av att jag mådde hysteriskt illa och hade störande magknip. Så jag gick upp för att ta ett glas vatten och när jag står där o dricker så känner jag att det sakta, sakta börjar komma upp någonting sakta, sakta..
Rusar in på toaletten o hinner inte mer än öppna toalettlocket innan en flod av köttfärsås kommer utfarandes! HAHA

Vilken jävla fors!

usch nu är jag äcklig. haha, men lite komiskt var det.

Blä.

SÅ nu sitter jag här, sömnlös, med spya i mungipan och funderar på om livet verkligen är värt.
Jag kan inte äta köttfärsås! :D (jag har inte spya i mungipan...)
Jo det kan jag säkert..
Fan vilken otroligt irriterande blogg....
Min alltså.
Mogen och så vidare.
Men vet du vad? det spelar fan ingen roll, för hur omogen eller mogen jag än är så kommer jag aldrig få det jag vill ha.
Så det kvittar väl?  hihi

Undrar om jag har ätit nåt konstigt idag HAHA

åååhneeej, min humor går överstyr.

För att vara mer seriös
så har jag funderat på om jag ska plugga i Falun istället för Örebro igen...
Men jag vet inte...
Det hinns att fundera på =)


Nu ska jag lägga mig igen o försöka sova! Pusspuss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: