Som det brukar vara...

Sova...?

Kategori: Störande flygande varelser.

God kväll mina damer och herrar.

Det har kryssats för, förhoppningsvis, 17 dagar i almenackorna nu och snön och kylan kom tillbaka. Vilket sög.
Men i alla fall så är vintern tillbaka och det kanske kan vara bra, inte för att jag gillar vintern på något sätt, men ändå. Jag skulle fan kunna slava i en månad om jag bara fick en resa utomlands nu, till solen och värmen.
Men icke, ingen vill ge mig en resa till Värmen, inte ens till Teneriffa, där Deli är, jag saknar dig.

Ånger.. ?
Jag tror jag har gjort något som jag ska ångra. Men jag ångrar det ändå inte så speciellt mycket.
Jag har levt efter en princip, tjoflöjt för den självdiciplinen. Nöh...
Jag är alltså ganska dålig.
Hursomhelst så blev det väl kanske en timmas sömn natten till idag. Och det var väl helt okej, men jag är helt jävla snuskigt trött just nu, men det är fest :) Egentligen är det inte ens lite fest faktiskt, för liite ågren, det har jag!
Förlåt för att jag ljög, det kanske var onödigt! :D
>Eller kanske inte... ?

Vad vet jag?
Inte mycket just nu iallafall. Jo, jag vet att jag är svinigt trött och att jag knappt vet vad jag skriver här just nu, eftersom det är sjukt ointressant.

>> Men ni kan i bloggen bland annat läsa om Bajs i trapphus och andra bravader. <<

På tal om bravader.
På Tisdag ska jag till socialen och försöka få något öre till överlevnad då det är lite kärvt just nu.
Jag har inget jobb, inget liv och ingen man!
- Gosh, vad träligt.

Dagens önskan:
Jag skulle vilja vara äldre!

Dagens sägen:
"men missen, vad gör du med dina musar!?" ;D

Dagens störmoment:
MIN STÖRDA JÄVLA CPGUBBE TILL GRANNE!

Han är verkligen galen. Skriker och härjar helt i onödan. Hotar att dödas och grejer. Han måste ha ett bättre liv än vad jag har dock, jag härjar ju inte ens.

Nej men seriöst, ge mig ett jobb eller något annat att se fram emot... :((




Tjingeling !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: