Som det brukar vara...

Vad är felet om allt går fel ?

Kategori: Störande flygande varelser.

Då skulle jag tippa på att något är fel, damn vad smart jag är ! :)

Idag vaknade jag strax efter halv två
på förmiddagen och tyckte att livet hade ju varit bättre.
Men jag pallrade mig ur sängen efter ett x antal suck och stön.
Jag var trött.
Men det var jag av den enda anledning till att någon höll mig vaken till klockan 06 på morgonen.
Via telefon alltså, så tro inget annat snusk nu,
När jag slog upp ögonen vid halv två-tiden så kikade jag på telefonen o upptäckte ett x antal missade samtal och ett x antal olästa sms i inkorgen. (Även ett par lästa som jag inte minns, ledsen för knasiga svar...)
Vad är det med Lördagsnätter och folk som inte kan låta andra människor sova ? Damnit, låt mig vara.

Jag har iallafall varit otroligt intelligent idag och har haft maximal tur hela dagen känns det som.


  • sover bort hela dagen
  • ska dricka vatten, häller det över hela mig.
  • skickar fel sms till fel person, jag fick endel att förklara.. :/
  • ska sminka mig, sticker in mascaraborsten i ögat, för ovanlighetens skull...
  • ska lägga i sockerbitar i Parkers kaffe och det skvätter upp på min hand, så jag bränner mig.
  • Har ätit jättegott och ska plocka bort. råkar putta omkull ett glas och det gick i 580 bitar.
  • hälsade på fel person inne på affären.

kan säkert fortsätta, men du fattar grejen. haha, måste nog ha varit trött idag, eller tankspridd, jag vet inte..

Och inte fick jag tillbaka mina örhängen idag heller
, det var ju jävligt illa. haha.

Dagens önskan:

Ge mig pengar...

Dagens sägen:
"Vad ger din vältränade kropp dig när du ändå är en pygmé?!" HAHA

Dagens störmoment:
Nåt jävla oljud som jag dog på, men det slutade efter en halvtimme.
Det lät som nån som stod och tutade med en moped.

nejdu finläsarn, nu ska jag kolla på säsongsfinalen av dirty sexy money och sen sova tror jag.
Ha det bra tills nästagång och glöm inte att sätta på dig byxorna när du ska gå ut :)

puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: