Som det brukar vara...

Vad spelar det för roll egentligen?

Kategori: Störande flygande varelser.

Det kan vara dagens fråga.
- Är det ?
Det är frågan. (haha, fan vad dåligt..)

Hursomhelst...
Idag så har jag varit på stan och fixat en jäkla hög med papper till morgondagen. Men surkärrrringen på skatteverket/skattemyndigheten (jag vet inte var jag var... så rolig är jag) vägrade ge mig papper utan leg, så jag fick gå hem igen. Men Parker skjutsade mig sen så jag slapp gå, vilket var rätt slappt av mig, men hade inte hunnit annars eftersom jag var ute i lite knapp tid.
Men jag hann iallafall ner så nu är jag komplett, o fan ta er om ni inte gör som jag säger imorgon. Då kommer jag börja gråta och Det mina vänner.. Det är inte roligt! :D

Men tillbaka till dagens topic.

Vad spelar det för roll? Egentligen.
Säg det, egentligen.
I vissas ögon spelar allt roll och den minsta lilla grejen som skiljer sig från deras perfekta vardag är FEL. (FEL FEL FEL)
Vissa stunder gör detta mig arg, men när jag tänker efter en sväng så är det ju klart att man ska leva efter sina principer..
Principer är något man har, som man bestämmer sig för att leva efter.
När man då brytit en princip, har man då sabbat hela sin självkaraktär eller har man bara släppt på reglerna lite?
Då är ju frågan, regler? vad är det?
Regler för en själv är ju en sak. Själv gillar jag inte regler.
Iallafall inte såna regler man måste följa för att vara en någotsånär bra människa.
Jag är ingen bra människa, för jag gillar inte att följa regler.

Men någonstanns i mitt undermedvetna så kanske jag hatar mig själv för saker jag gör, vilket jag kan erkänna här och nu, det gör jag.
Kanske inte för något jag gjort nu på sistone(vem vet...) men förut.

Hade jag lust att dela med mig av alla mina synder
här så skulle det här inlägget bli typ 14 dagars läsning, så illa är det, ja!
Men vad gör det idag när jag sitter här och skriver om mitt kanske lite patetiska liv i en något mer patetisk blogg?
What different does it make?
Kyss mig och kalla mig Karlsson, det är det enda du ska göra. Annars, kan du hålla käften tycker jag ! =)

Nåja.. nu till något roligare som jag infört i bloggen :D

Dagens önskan:

Ett hus någonstanns i ett varmt land.

Dagens sägen:
"nämen oj.. jag tror jag bajsade på mig... ja, det gjorde jag minsann" HAHA Förlåt M!!!!

Dagens störmoment:
Kärringen på skatte...nånting som var en elak tönt som borde ligga.



Nåja, nu får det vara nog för idag.
Kvällen har varit aningen tumult för mina principer så att säga ;))
Så nu får det bli sängen och dirty sexy money !!

Puss =) (ohja, du är bra... )

Kommentarer


Kommentera inlägget här: