Som det brukar vara...

Välkommen hem Deli ;D

Kategori: Störande flygande varelser.

Inatt kom Deli hem! :) Hon var brun, vilket inte jag är. Så nu blir vi fina kontraster till varandra (eftersom vi inte borde umgås, för vi är inte bra för varandra... idiot?)
Nåja, så jag var hem till henne idag och träffade henne. Dammsög lite åt henne eftersom M inte varit så aktiv på just den fronten, men det såg bättre ut än vad vi anat hemma iallafall och det var ju bra!
Skönt att ha dig hemma igen fisan! :D

Nu har jag tråkigt och jag vet inte vad jag ska göra.
Jag är sjukt trött men än kan jag ju inte sova.
Och egentligen har jag inget att skriva om heller så varför gör jag det ens?
Svar: För att jag har tråkigt.
Smart Jennie, smart !
- tack...

Funderar på att kolla på lite Heroes nu när jag fixat säsong 3.
hmm..

Heby på fredag? kan inte bestämma mig jö :/ Men det vore kul att ses igen faktiskt, haha pyramiden !! :D
Känner jag mig själv rätt så bestämmer jag mig på fredag eller nåt. (Hoppas detta var av intresse)

Och ingen har sagt nåt roligt
idag förutom att Mr. M tyckte jag såg grinig ut för att jag inte såg vem det var!
Och ja, hela konversationen var skapligt awkward om jag får säga det själv, haha.
Nåja, en fröjd för ögat är aldrig fel en dag som denna.
Shit vad trött jag är.

Någon önskan har jag inte heller idag, förutom att jag vill sova.

Håll i er folks.. Jag har inte stört mig på nåt heller idag :/ Fan för mig.

Nu ska jag typ sova.


puss

Kommentarer

  • Deli säger:

    Jag tycker du kan stanna hemma på fredag så kan vi laga nå god (fet?) mat och kanske ta ett par öl? :D



    Du är bäst <3

    2009-01-22 | 14:28:05
    Bloggadress: http://sandraelfberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: