Som det brukar vara...

Minnen minnen..

Kategori: Störande flygande varelser.

Haha, alltså jag var in på lunarstorm idag för första gången på braaa länge. Och så kom jag på att man faktiskt skrev blogg där också på den tiden..

Det här hittade jag:

2004-10-11

Jag å Sara sitter o äter tacos då hon plötsligt säger:
S- Jag tyckte Michael Jackson var en hjälte när jag var liten!
J- Mark Levengood?!?!
S- Deet, beror iofs på hur man uttalar det!
J- Haha, jo, men vad sa du då?
S- Michael Jackson!!
J- Jahaaa, men de är ju timells pojkvän!
S- Jonas..
J- Gardell, ja!!

Haha, bra med lite skratt ibland... ”Lite” ;)


FYFAN vad jag skrattade när jag läste det där :D hahaha helt sjukt tråkigt :D

hittade ett inlägg i bloggen som sara har skrivit också, fyfan vad roligt:

jennie är en muffins jennie äääär en muffins..:D

 J-ävla luder
E-laking
N-isen
N-ackskott
I-diot
E-luttag

NEJ DÅ..=D



HAHAHAHA

Kommentarer

  • sara säger:

    haha va sjukt:D



    Vi är fan inte friska nånstans.

    2009-06-30 | 14:52:05
  • Jennie säger:

    Man ska inte vara frisk nånstans ;)

    2009-07-02 | 00:38:55
    Bloggadress: http://freakydetails.blogg.se/

Kommentera inlägget här: