Som det brukar vara...

andrahandsvalet.

Kategori: Störande flygande varelser.

Det är ditt val, nummer två. Det som är lite sämre, men som duger i krig.
- Det är jag!


Man har inte riktigt tid, ork eller lust.
Man känner att, nä, fan, jag gör hällre något annat.
Man tycker att man är lite sjukare idag ändå, trots att man skulle ses, snorar lite extra.
I något ögonblick kanske man tillochmed håller för näsan så att snoret liksom samlas där i näsan så man kan snörvla lite. Kanske säger man "jag ringer dig sen, jag ska bara snyta mig" och liksom "glömmer av" att man skulle ringa. Ringer istället dagen därpå och säger "njaa du.. alltså, jag är relativt trött idag och det kom upp lite saker. men jag ringer dig senare i veckan". Sen lägger man på med lite halvdåligt samvete, men tittar sig i spegeln o tänker att "äh vafan, hon är ju ett jävla pack."

Är man ett jävla pack?


Jag tycker personligen att det är en sak att bli SJUKT dumpad, än att bli utdraget jättetorterat dumpad. Själv känner jag mig lite som en looser just nu, kanske just för att jag kanske snackar om saker som är helt onödiga, kanske saker som gör min situation värre. Kanske om saker som redan är ASjobbiga.
Men ni ska veta där ute i den stora vida världen att jag riktar aldrig mina inlägg mot någon, såvida det inte någonstanns står en liten bokstav eller varför inte ännubättre; ett namn.


Men just nu är jag så sjuuuukt arg, jag vet inte vad jag ska säga, hur jag ska säga eller VARFÖR jag ska säga det.
Jag känner att jag inte kan prata med någon om det riktigt. Jag vet inte om jag ska skrika, gråta eller slå sönder något.
Jag vet iallafall att det var någon äcklig jävel efter krogen i Lördags som fick sig en o annan, mer än, spydig kommentar.

"Vad söt du var tjejen!"
- Jag önskar verkligen jag kunde säga detsamma...
"oj är du lite kaxig, hehe"
- är du lite kaxig?
"hmm här kommer man typ dö om man stå kvar"

- Gå o dö du, ingen skulle bry sig ändå.

Fråga mig inte varför...

Men jag känner verkligen agg,
råagg. Hur mycket som helst. Så säg inte fel saker eller tjata på mig eller tvinga mig göra saker jag inte vill nu, då kommer jag seriöst döda någon.


Hur kan det vara så svårt att bry sig om någon, bara en liten gnutta? Jag begär så lite förhelvete.



ciao!




Puss.


Kommentarer

  • banan säger:

    skrika är skönt! det skulle finnas ett "panic room" i varje människas bostad! där man kunde spela plocke-pinn med en datamaskin, skrika sig hes till låtar man i vanliga fall inte lyssnar på, gråta och svära och skära med en kniv i massa armar från skyldockor! det skulle finnas!



    krampåt

    2009-04-07 | 17:53:27
    Bloggadress: http://mintungaslant.wordpress.com
  • Jennie säger:

    Du har ganska rätt, bananen! Dags att uppfinna lite? Jatack! =D

    2009-04-07 | 22:31:10
    Bloggadress: http://freakydetails.blogg.se/
  • Mackan säger:

    ja försår.,krya på dej;)

    2009-05-15 | 04:12:10

Kommentera inlägget här: