Som det brukar vara...

Bla bla bla...

Kategori: Störande flygande varelser.

Det är jag det..

haha, nej usch.

Jag har egentligen inget att säga idag
förutom att min helg har varit relativt tråkig, men ändå rätt bra!
Men jag är ganska trött på klagandet här hemma, det får vara nog nu!
Men det är bara att ta det som det är..

Får se vad som händer i veckan
, har ju endel att ta hand om. Städning, arbetsprövning eller vad man ska kalla det, o så lite jobb på fredag och IKEA på lördag som jag fattat det.
Får se när jag ska ta städningen i Örebro, ingen aning om hur det ska hinnas med nu :P haha, men det får tas. Jag har ju lovat o jag vill ju också. Aja, det hinns.

Ska söka in till skolan nu också. Satans.. jag vet inte om jag egentligen har nån lust. Men jag måste väl.
Får se om jag flyttar till Borlänge, Falun eller Örebro då. Det visar sig var jag kommer in.
Det beror ju lite på vissa känns det som, men samtidigt ska jag ju gå efter vad jag själv vill. Men jag har tamejfan ingen aning .. Nåja..


Hoppas ni haft en riktigt tråkig helg allesammans :D

Puss.

Kommentarer

  • Johan säger:

    Klart du vill till Örebro din mupp! Kom hit! :D

    2009-03-29 | 21:32:08
  • Jennie säger:

    Hahaha, jaaa kanskekanske ;-)

    2009-03-31 | 20:24:21
    Bloggadress: http://freakydetails.blogg.se/

Kommentera inlägget här: