Som det brukar vara...

"Det känns inte riktigt bra nu"

Kategori: Störande flygande varelser.

Samma rubrik igen, någongång förr hade jag den. Spännande. Det känns som om att innehållet kommer att vara detsamma ! Men vem fan bryr sig ?

Do you ? kän aj do jo ? aja, lägg av nu Jennie.

Idag har jag gått och gjort min första tatuering, den är inte speciellt fin, men den är bra, den är jävligt bra. Om inte annat kommer den påminna om tiden på gymnasiet grymt mycket. Och den kommer alltid påminna mig om Sara Lerström - min livs-  och barndomskamrat. (det där med livkamrat lät lite smågay, men ni fattar)
Hon är den som har funnits där för mig i alla väder oavsett vad känns det som. Hur ful, äcklig o elak jag än varit/är så har hon då alltid (nu menar jag alltid, hon är typ min svans...) funnits där. Vi har lekt med dockor, barbie och vi har varit fjortisar tillsammans, vi har haft vår första fylla o första cigarett tillsammans, (patrik hade sagt ciggarette Haha) vi har gått skolan tillsammans, vi har fanimej gjort allt tillsammans. Förutom då när hon gick på kyrkskolan 1-3an o jag fick gå på Vasaskolan. Men det var värt. Vi hade inte direkt glömt varann från lekis. Galet. Nåja, sara, hon är som en klåda i underlivet som inte försvinner, tillslut börjar man gilla klådan o skulle den helt plötsligt försvinna så skulle livet inte vara värt. Du vet, en vanesak ;) haha

Hursomhaver.

Nu sitter jag i Borlänge och är måttligt road. På något sätt är det skönt men på ett annat så är det ganska jobbigt.
Jag vet inte någonting och jag känner mig ganska lost, du vet.


och nu helt plötsligt hade jag fan inget att skriva om heller förutom att .. jag glömde, matthias snackade om apostrofer. (stava?)
Nåja, nu ska jag fan göra något annat :)  vad det nu blir, det vet jag inte !

Puss

Kommentarer

  • Sarisen säger:

    naaw:)

    Jag gillar de där med klådan:D



    love ya

    2009-03-12 | 19:32:47
  • Johan säger:

    Om du inte vet vad så har du ju iaf en present som väntar :)

    2009-03-13 | 19:06:34
  • Jennie säger:

    Jaa, jag tänkte att jag dyker ner till örebro när jag får nya pengar. har inte mkt att leva på just nu :( men får i slutet av månaden :) då kommer jag johantoan! :D

    2009-03-14 | 00:42:07
    Bloggadress: http://freakydetails.blogg.se/

Kommentera inlägget här: