Som det brukar vara...

Nätdejting.

Kategori: Störande flygande varelser.

Jag ska vara helt ärlig mina vänner, det är absolut något jag testat på.
Har det någonsin gett bra resultat?
En halv gång har det gått bra. (ni som känner mig vet vad jag talar om...)
Hur bra kan det egentligen vara?

Jag sökte nyss på "dejting"
på google och fick fram 1 410 000 sidor om dejting.
Ska försöka orka skriva in såmånga dejtingsidor jag kan här nu.
Kolla in följande mängd:

PARSHIP.se (här kan du träffa 1000-tals singlar, wow)
E-Kontakt.se (450 000 här..)
Dejting.passagen.se
39plus.se (för de som börjar bli lite äldre antar jag)
motesplatsen.se
dejting.se.msn.com (här erbjuder dom alltså 15 MILJONER singlar världen över...hmm)
Happypancake.com
meetic.se
match4me.se/dejting
Spraydate.spray.se (ska vi gå hem till dig?) <-- ???
shakemyworld.com (här erbjuds inte bara dejting, utan aktiviteter också!) <-- Det står så när man googlar, haha.
dejt.svd.se
Match.com

Aja, jag pallar inte.

Det som är ganska sunkigt med de flesta av dessa sidor är ändå att dom kostar multum.
Men på "pricereload.se" kan man jämföra de billigaste.
Jag tycker hela den här industrin är ganska sjuk, även fast jag testat det själv, ja. (har dock ALDRIG betalat pengar för det.. tro inte att jag är sån nu haha.)

Hela grejen med att det ska kosta hundratals kronor i månaden att kolla runt efter lika desperata människor som en själv är ju ganska knepigt.
Jag är desperat ibland, men inte såpass att jag skulle betala 500 kr i månaden för att sitta o "chatta" med desperata killar.
Jag förstår såna som köper porr för 500 kr i månaden
, men inte nätdejtare som köper medlemskap för 500kr i månaden.
Eller ok, köper man porr för 500 kr i månaden är man ganska beroende vad jag kan förstå utifrån sunt förnuft.
JAJA, jag förstår ingen av dem! :P
Jag har förövrigt aldrig sett en porrfilm. Skumt.

Nu har jag visat ett stycke intelligens som slutade med att förknippa mig med en hjärndöd säl. Vilket resulterade i att jag med faktum att konstatera inte är så intelligent som jag kanske vill utstå som.
Jo, jag är ganska smart, men när jag diskuterar med mig själv kan det börja med trädstammar och avslutas med en grekisk ost i Argentina. Ni fattar. (?)


Men nu ska jag ge mig för idag.
Kanske försöka sova, om det är värt det !

Puss o hejs.

Kommentarer

  • Johan säger:

    Håller med, skulle aldrig betala en spänn för sånt! F`låt förresten...



    Tycker annars jag själv är tillräckligt desperat som försöker surfa mha Wii när jag inte har nån dator, som nu :/



    Puss Jenniesvennie ( haha ja, jag kommer inte på nåt bättre! :D )

    2009-03-21 | 23:13:54
  • Jennie säger:

    Johan! Du suger :D Jag kommer väla till Öret i helgen eller i början på veckeeenn! Hör av mig om när! Så du får ta dig tid alltså :-)

    2009-03-22 | 01:21:48
    Bloggadress: http://freakydetails.blogg.se/

Kommentera inlägget här: