Som det brukar vara...

Ok, såhär är det!

Kategori: Störande flygande varelser.

Jag börjar ledsna.

Här kommer följande förklaringar
på saker som tydligen uppfattats fel av ett x antal läsare.
Jag hyser inget agg (haha) mot er, men jag vill bara göra saken klar.
ok, ?

I min blogg väljer jag ibland att skriva Första bokstaven i personens namn om jag skriver om henne/honom. Detta av skilda anledningar. Ibland är det av en anledning, andra gånger ser jag bara ingen anledning att skriva ut hela namnet.
"M" står alltså inte för Morten. Det finns fler mansnamn som börjar på M, som tillexempel Matthias i det här fallet.
Jag är alltså Inte kär i någon Morten av något slag och har heller aldrig varit.
Då var den saken klar.

Sen så har vi andra som pratar.

Så fort jag skriver ett inlägg (på sista tiden) har jag fått höra bakvägar hur det förvrängs.
Typ som i att om jag en dag känner för att skriva ett inlägg till en vän, och det inlägget råkar handla om bara en vän, så är jag helt plötsligt ovän med mina andra vänner?
Nej!
Det funkar inte så när man växer upp, fröken.
Utan när man växer upp och mognar så har man sina vänner, och bara för att man vänder ryggen i 2 sekunder för att hämta en ärta, så behöver man inte vara rädd för att mista den kompisen.

Där har vi ett exempel på vänner när man är 13 o när man är 20.
Dock är inte vederbörande 13 i det här fallet, men misstag kan alla göra!

Sen finns det ju andra jubelidioter
som inte kan ha en kompis som inte spelar innebandy, eller tennis. Utan allt ska spelas i samma lag. Olika intressen i vänskap = crap?
Alla har vi olika intressen, det är nog därför man har fler än en vän.

Ah, ni fick jag det sagt också.


God Jul.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: