Som det brukar vara...

Jag har bilden i mitt huvud.

Kategori: Störande flygande varelser.

Jag har bilden i mitt huvud på honom.

Jag har en sådan klar syn på hur jag vill att han ska se ut exakt på pricken, hur han ska vara som person och betee sig.
Men klarast är synen på hans utseende, men dock inte i detalj.

Han är lång eller kanske kort och har ett speciellt utseende. Ett utseende som inte liknar andras. Det är ett väldigt tilltalande snällt, vänligt utseende men fortfarande sexigt och väldigt trånande att se på. Hans blick är skarp och hans ögon glänser när han ser på mig.

Han är hård på utsidan
, men på insidan är han världens bästa. Han ser mig för den jag är och inte som någon värdelös liten trasig själ, som de flesta andra gjort.
Han vill ta hand om mig och jag om honom. Han vill lyssna de dagar jag har något att berätta och han lyssnar för att han bryr sig och inte för att han måste.

Han litar på mig de gånger de flesta inte skulle ha gjort det, för jag litar på honom.
Vi kan se på varandra och se att det är vi som hör ihop.

Töntigt va? :-)






Kommentarer


Kommentera inlägget här: