Som det brukar vara...

Kära dagbok...

Kategori: Störande flygande varelser.

Idag har jag ramlat på en klipprunda.
Det gjorde ont. Aj!

Nej seriöst, det gjorde jävligt ont alltså.  Plus att jag gick vilse, så 3timmarspromenaden blev fan 4.5h istället. :)
Men det var säkert bra.

Lite bilder från dagens tripp!

Här är utsikten från när jag gick lite småvilse i skogen o kom upp på en jättehögklippa och fick syn på min räddning!
Jag kunde hitta tillbaka tack vare detta. Men det tog fan 40  min haha.


Nu har jag kommit till strand nr 3, skönt =)







Och nu la finale, som är till Sandra som saknar mig så hemskt mycket hela tiden. :)
skitsnygg bild, jag vet!



TJAAALÅÅÅÅ!!!!

Kommentarer

  • Johan säger:

    Haha, damn vad du är snurrig! ;D

    2009-05-27 | 23:52:08

Kommentera inlägget här: