Som det brukar vara...

När börjar det där nya livet ?

Kategori: Störande flygande varelser.

Varje måndag börjar det nya livet.

Varenda jävla vecka är man lika entusiastisk över hur bra livet ska bli, varje måndag. Man ger sig sjutton på, på söndagen, att "imorgon, imorgon då jäklar börjar det nya livet"

Ibland håller det i sig i en hel vecka. Men oftast så har det redan gått åt käppen på tisdag, eller kanske redan på måndag kväll.

Jag är förvisso stolt över mig själv att jag lyckades gå ner 10 kg på få veckor. OCH jag har hållt det. Så det är ju bra. Men fortfarande så vill man ju alltid gå ner några kilon till och tycka att man passar in i samhället.
Ett tecken var iaf att jag sydde in knapparna på en jacka 10 cm! och den var ändå lite förstor, så det kan ju inte vara annat än bra. Men som sagt.. man vill fortfarande ner mer oavsett. Aldrig nöjd, aldrig bra.

Idag har jag grubblat massa för mig själv igen och kommit på att jag saknar vissa saker som försvunnit i mitt liv för ett par år sen.
Jag saknar att vakna bredvid någon som tycker om en. Jag saknar att vakna upp bredvid den personen som ser en som världens bästa och säger det, samt menar det.
Jag saknar att vakna bredvid någon med dålig andedräkt som ändå pussar en trots att man själv har dålig andedräkt.
Jag saknar alltså en karl!

Nu vet ni det också...

Så när ska det nya livet börja ?

Som det ser ut just nu så verkar det fan stå lite still på den fronten.
Men ibland står livet stilla och det kanske kan vara bra, inte vet då jag!
Något säger mig att det nya livet, för mig, kommer börja i augusti. Jag känner det så starkt nu, att DÅ kommer det hända.
Bara jag kommer till örebro så kommer allt bli sjukt bra !

Haha, på tal om sjukt bra...
Idag var jag o parker ner på stan en vända med fashion-bruno. När vi sedan kom tillbaka så parkerade hon som vanligt och vi klev ur bilen och gick in. En stund senare så fick Parker ett sms där det klart o tydligt stod att hon fått en hemlig beundrare. Och mycket riktigt!
Det kom under senare diskussion fram att beundraren var en man som stått och gluttat på oss(eller ja.. på parker..) när vi (eller ja, hon..) kom ur bilen.
Denna mannen hade alltså senare tagit reda på vem hon var genom att kolla ägaren på bilen. Haha, jag tyckte detta var sjukt skoj. Men trevligt för Parker :-)


Nu ska jag och ... ja.. jag sova :-)



Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: