Som det brukar vara...

vad i helv?!

Kategori: Störande flygande varelser.

kan någon förklara vad jag gör här? jag vet inte på riktigt vad mitt problem är. eller jo, det vet jag. innerst inne vet jag vad som är mitt stora problem... kanske är det inte ett problem, snarare kanske en bedrift. jag tror nog det kanske bara finns en människa i hela världen utanför mina stängda kretsar som vet vad i helvete jag håller på med. kanske inte vet, utan snarare förstås varför. för det jag gör är egentligen inte fel utan det är bara något som händer. haha Fyfan vad invecklat det kändes helt plötsligt. nåja, som den anonyma kommentatoro nedan hade sagt, kontentan av detta är att jag har ett x antal skruvar lös och fattar inte ens själv vad jag gör för fel i mina handlingar. för vad jag än lyckas med så är det alltid ett misslyckande. även om det inte drabbar andra så drabbar det mig... nåja. jag minns hur spännande allt var, nu finns ingen spänning kvar :-)

Kommentarer

  • Anonym säger:

    få bort dom provocerande töntarna som inte är sig själva från bloggtoppen! utan att jag tjänar på det, vill jag bara tipsa om en sida som ger dig EN MILJON nya besökare om du följer stegen (det är sant) här är länken, se till att DU blir nästa bloggkung istället.. http://www.viraltrafik.se/?trafik

    2009-05-07 | 02:27:35
  • Sandra säger:

    Du är bäst <3

    2009-05-07 | 19:08:47
    Bloggadress: http://sandraelfberg.blogg.se/
  • Johan säger:

    Agreed, du äger Jennie! :)

    2009-05-08 | 10:01:06
  • Yes, anonym säger:

    Hej. Jag igen. Ville bara säga att kommentaren om nikotinisterna inte på något sätt var kritik riktat mot dig, Jennie. Jag kunde bara inte låta bli, när jag läst ditt inlägg som för övrigt var INTRESSANT. Det är alla dina texter. Hoppas att du inte tog illa upp. Må väl!

    2009-05-08 | 20:22:53
  • Jennie säger:

    Onödigt att vara anonym! Men nej jag tar inte illa upp, din kommentar var lite tvetydlig, det var därför.

    2009-05-11 | 22:34:17
    Bloggadress: http://freakydetails.blogg.se/

Kommentera inlägget här: