Som det brukar vara...

Hemsk dröm.

Kategori: Störande flygande varelser.

Igår somnade jag på soffan efter jag kommit hem från en föreläsning på universitetet och jag mår fan dåligt över den där drömmen ännu. Den liksom nöter o nöter hela tiden.

Jag drömde att jag var med barn och jag skulle behålla det och jag var jätteglad o sådär. Sen bestämde jag mig för att testa en gång till så jag gick upp till läkaren som utförde testet och doktorn kom tillbaka och sa att jag inte var gravid längre.
Men hela tiden visste jag att jag var det och precis lika säkert som jag visste, lika säkert började magen växa. Jag hade en sån brutal lyckokänsla i drömmen och jag visste att allt skulle bli hur bra som helst. Men så var jag ute o gick en dag i ett grönt landskap, jag tror det var en park, och en man började förfölja mig länge. Så jag började springa ifrån honom o så gömde jag mig bakom en sten o hade sån sjuuuk panik.
När jag skulle resa mig upp för att kolla om han var borta så var han inte det, utan han stod på andra sidan stenen o väntade. Så han fick tag i mig och började banka mitt huvud mot den där stenen och när jag var nästintill medvetslös så satte han sig ner bredvid mig och strök mig över pannan. Jag kände hur hela huvudet var en enda geléklump för alla ben i skallen var krossat.
Efter han strukit mig över pannan så tog han upp en kniv och började skära upp min mage helt absurt, bara sågade sig in och tillsist tog han det som skulle blivit mitt barn med sig och så sprang han iväg, sen vaknade jag.

Det var så jävla äckligt så jag kan fan inte fokusera idag. Allt kändes så sjukt verkligt.

Nåja.
Idag har det varit en riktig hemmafru dag. Gick upp vid 08 och såg hur det såg ut här hemma så jag började plocka lite och sen så diskade jag o så städade jag lägenheten skinande ren. Sen gick jag och handlade o så lagade jag mat och nu håller jag på att tvätta. Duktig va?! Yeah..

Det har inte hänt speciellt mycket på sistone.
Var på bio i Lördags och drack lite vin på kvällen med olle, fredagen däremot spenderade jag på tumanhand. Åt rätt så god mat, tittade på lite TV och la mig relativt tidigt.
Sen igår var jag på skolan, träffade Linn lite, dock tycker jag det blir allt för sällan nuförtiden. ???! =P
Meeen det blir väl kanske så, vad vet jag.

Nu ska jag nog kolla på lite desperate housewives o sen så kanskeeee, hämta tvätten om en timme eller så! :) Förresten så bär det av till Ludvika på torsdag, för världens bästa Sara fyller äntligen 20 och sen är man ju bjuden på "fest hos parkers". Kan ju inte missa en parkerfest =C






Du gör mig glad
Ciao! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: