Som det brukar vara...

st a de e sl a de e e t d e vi som e d

Kategori: Störande flygande varelser.

KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!!! HEJA HEJA HEJA!!!

Tentaplugg är inte okej. Jag är inte okej för jag är kass, sämst av alla !! nerå, men nästintill.
Nu vet ni!
Shiiiet, positiv tjej 2009 (hela tiden, jag lovar)
KICKEN VAR ÄREEN???! KICKEN VAR TOG DEN VÄÄÄÄGEEEN?!!?

shit galet galet galet.. jag fungerar inte som jag ska just nu och jag vill försvinna in i ett hål av koldolmar. Njaaa, förresten.. det verkar äckligt.

Jag har inget vettigt alls att säga.
Sitter o lyssnar på skithög musik och försöker tränga ur tentan ur huvudet en sekund, men det går inte. För det är helt jävla omöjligt.
Den är imorgon btw och jag är körd mina vänner, KÖRD. Typ överkörd.. som ett roadkill vid vägkanten, som en hora i kapstaden, som en spottloska på vägen. Totalt överkörd.

Men! man ska aldrig säga aldrig.. eller ska man?
Imorgon ska jag ut till sofie o co och dricka massa onyttiga alkoholhaltiga drycker för att antingen fira tentan eller dränka mina sorgz! hell yes, moget. JAG VET! =D Fifan vad bra.


Förövrigt är jag ganska glad! För mr K.O. är så jävla fin!



pyzs... (HAH)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: