Som det brukar vara...

Får man ligga lite?

Kategori: Störande flygande varelser.

HAHA, störd kille (:

Så fel det blev helt plöstsligt bara.
"NEJ NEJ asså jag menade inte så, du fattar, asså förlåt" HAHA, gull!

Det var hursomhelst urkul i just det tillfället och jag skrattade mig till tårar. Nu vet ni det! (:

Snart kommer mamma hit till mig och vi ska till Marieberg och shoppa lite och äta god mat, nam nam. Ska in på ikea en snabbis och köpa några badrumshyllor som jag kan sätta upp vid duschen så jag slipper ha schampo- och tvålflaskorna på golvet, det ser för illa ut alltså! Så det ska bli fint.

På tal om fint, så tror jag att jag håller på att friskna till äntligen! Det känns nästan så i kroppen. Och DET, mina vänner, är jag tacksam för. Hoppas att jag hade min sista "febertopp" igår.

Hade velat åkt ut till herrgårn idag o träffat brorsan och sofie, men ingen av dem har hört av sig, så det får väl visa sig senare hur det blir med den saken. Sofie ska nämligen tatuera mig och jag vill göra det nu nu nu! :) Tror jag kommit på hur jag ska få bort stjärnorna, men är inte helt 100 på det. Ska höra med sofie hur det går att göra.

________________________________

På alla sätt är du för bra
på alla sätt får du mig att må bra
du får mig att känna mig hel igen
därför tvivlar jag

Jag ryggar tillbaka
och är rädd
för den dagen
du kommer säga
det du menar.

Ett slag i magen
eller ett skutt i hjärtat
är vad som väntar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: