Som det brukar vara...

Heldag på Universitetet.

Kategori: Störande flygande varelser.

Tjao alla.

Igår så var det en bra dag.
Var på en inte allt för tråkig föreläsning i 4h och fick en spydig kommentar av en liten tråkig tjej som var ganska ful! Tråkig var hon iallafall. Nåja! Sen åkte jag o linnsan ner på stan där hon dissade mig o gick hem o sov o jag gick o kollade synen som det tydligen inte var några stora fel på. Hon sa att jag såg dåligt för att jag anstränger mig för mkt pga skelningen. Nåja! Får väl be nån skära mig i ögat igen! haha. Vore iofs kanske en idé, undrar vad det kostar nuförtiden. På den gamla goda tiden var det ju gratis!

Dagen fortsatte iaf så att jag åkte hem, lagade mat o sen vid 20 kom Korvolle hit o vi drack kaffe o lite annat skojs. Njaaa, de där lät fel, vi drack inget skoj iaf. haha nåja!

IDAG iaf..

Försov mig lite imorse eftersom det blev relativt sent igår eftersom KO var här bra länge o så tjöt grannens jävla(!!!) brandlarm hela natten. Batteriet var typ slut så det tutade sådär fagert succesivt. Lyckades väl somna vid 4 typ och sen skulle jag upp kl 7, men sov till typ 8 o fick tokbråttom, skulle träffa jennifer, sofia o pontan nere på universitetet kl 9 så det var bara att stressa, stressa, stressa!
Men jag kom ner till 09.15 typ så det var ganska lugnt!

Sen så satt vi o snacka lite, vi kom egentligen inte fram till ett dugg, men så gick jag, sofia och jennifer till biblioteket o satt oss o fixade lite med lite grejer.. Sen gick sofia hem vid 11 eller nåt o jag o jennifer gick o käkade lunch och flummande runt. Så pluggade vi lite, med MASSA pauser haha. Men det var riktigt kul idag faktiskt. :)

Nu sitter jag i min soffa
o kollar på Uutiset och funderar på varför jag gör det.
Ska vara kreativ idag och måla lite, det var längesen!


Ciao :)

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Måla en tavla som jag kan ha ovanför bebisens säng :D

    2009-10-02 | 15:10:44
  • Jennie säger:

    Nåt speciellt motiv ? :)

    2009-10-04 | 20:57:07
    Bloggadress: http://freakydetails.blogg.se/

Kommentera inlägget här: