Som det brukar vara...

Var du tvungen?

Kategori: Störande flygande varelser.

Tydligen var du det, dum fråga från min sida.

Jag har haft en bra helg
.
Fredags utgång med Sofie och Dan även om jag fick cpont ihuvudet och drog en kastspya vid Berhn Arena kl 00.25 typ. Skitskoj. Har börjat fundera på om någon kan ha tillsatt en extra krydda i min öl eftersom det hela hände så snabbt, pang boom bara. Sjukt konstigt.
Nåja!

Lördagen spenderade jag med KO och det var mysigt. Lite vin, lite öl, lite TV och en jääävla massa skratt! Det uppskattades verkligen! Tack!
Skulle dock behöva lite av det skrattet nu känner jag.

En person, som står nära mig, gör mig så illa ibland - snarare typ jämt.
Jag började gråta idag när personen i fråga sa "Det ska bli kul att träffa dig igen Jennie, det var så längesedan nu". Jag har aldrig hört dig säga de orden till mig och det brände till i maggropen av ilska och glädje.
Varför har det varit så svårt att vara den du borde varit?
Nu ringer du förvisso och kallpratar ungefär en gång i veckan.



Nog med piss.
Har en massa på lager, men orka tråka ut er varje dag!


Saknar er, ni vet vilka! pusseli

Kommentarer


Kommentera inlägget här: