Som det brukar vara...

Checklista.

Kategori: Störande flygande varelser.

Okej..

På sista tiden har jag lyckats med endel.

  • ramlat på en sten och stukade foten bara lite- check
  • ramlat på platt mark och stukade foten brutalt- check
  • sparkat tån i en tröskel så det typ gick av - check
  • Skallat någon på krogen - check
  • ramlat på en klacksko så ena undersidan av foten blev blå o andra knät blev fuckat- check
  • slagit i samma knä i ett bord så det blev blått på bägge sidor - check
  • slagit i min arm i en bänk så den är helt öm - check
  • slagit i min hand i något så det blev ett fint blåmärke - check
  • en tjej råkade bränna mig med en cigarett på handen - check
  • slagit huvudet i vattenkranen - check
  • fått en blodpropp på benet - check

  • diverse andra blåmärken på ben och armar - check.
Detta är helt otroligt drygt, för jag är så sjukt klantig. Varför?
Det har ju aldrig varit så förut.
Något säger mig att hjärnan kassar till sig. bah..

Blir så jävla arg på mig själv.
Nåja, har jag gjort något annat skoj?
- jag tror fan inte det. så jag ska nog smyga mig till sängen o sova, så jag inte slår mig någonstanns. hah!

Pubrunda imorgon
, men det blir nog bara fotbollen på o'learys faktiskt, som det verkar.
sen är det barnkalas på torsdag, kommer bli skoj tror jag :-)
och så kanske sara kommer hit på fredag, annars åker jag nog till Ludvika eftersom linnsan inte ska vara i örebro i helgen. Eller så tar jag en chillhelg hemma. Jag har ingen aning, eftersom jag har "lite" svårt för att chilla.

Nåja.

Ooh, förresten. Lagade nå sjukt god mat idag. Lagade baconrullade och fetaostfyllda kycklingfiléer med spenat o vanlig pasta som jag kokade ihop med philadelphiaost och vanlig ost samt lite turkisk yoghurt =D MUMS säger jag bara.

En sak till
. Har börjat fundera på en till tatuering nu. Den kommer bli sweet :D


CiaO!

Kommentarer

  • Deli säger:

    Klant-Fnizy :D



    Kom till äckelLudvika i helgen :)

    2009-09-09 | 15:36:28
  • Johan säger:

    Klantigt charmtroll :)

    2009-09-10 | 23:39:00
  • Jennie säger:

    sandra, jag kommer till äckelludvika i helgen <3



    johan, tss :D

    2009-09-11 | 01:48:00
    Bloggadress: http://freakydetails.blogg.se/

Kommentera inlägget här: