Som det brukar vara...

Du tror.

Kategori: Störande flygande varelser.

Du verkar tro dig veta att du är något du inte är
du är misär
du är aldrig här
du river mig isär


Du kämpar för något som aldrig kommer bli värt besväret
ta geväret
skjut dig i huvudet
förlora dig



Tralla lalala...
Fan så mycket skit jag snackar jämt.


Nu har jag o sofie kommit på en strategi för att få en karls uppmärksamhet, eftersom att vara sig själv inte hjälper:

  • Titta inte på honom när han pratar
  • Titta ENBART ner i bordet
  • Mumla i varenda mening o svara okonkret
  • lukta illa
  • ha fula kläder på dig
  • gäspa okontrollerat när han pratar
  • rapa högljudt.
  • skratta om han säger något tragiskt.
= total slashasighet.


Ska testa om det fungerar.



Nåååååja, var i Ludvika i helgen o det var ju inte 100% kul, men det var skoj att träffa lite homies antar jag !
Lite skoj hade jag o sara på solo trots allt, fast i ironi. inte att vi hade kul, men med hjälp av ironi kan det mesta bli skoj  =) *knäpper med fingrarna*


Ciao, orka <3

Kommentarer

  • saraleee säger:

    Hahah

    "alltså hon är en sån här.......knäpp"

    2009-09-14 | 10:13:46
  • Johan säger:

    Tycker du har verkar väldigt bitter på sistone? ;P

    2009-09-15 | 12:28:43

Kommentera inlägget här: