Som det brukar vara...

Jag har ingen koll.

Kategori: Störande flygande varelser.

Nope.

Jag tyckte man hade blivit lite härdad
under alla år av utnyttjning och falskhet men jag tror jag hade fel. Jag tror jag hade fel när jag tänker på hur arg jag blir fast jag säger att du är en idiot till alla.
Jag hade så fel, nu när jag tänker igen, eftersom du slår mig ansiktet konstant.

Varför hålla på för? Jag blir bara så less.
Nåja!
Back to the reality imorn, skönt som fan ska det bli att få slippa helg och gå till skolan o träffa människor som jag inte stör mig på, utan som jag faktiskt verkligen tycker om.

Att vara uppkäftig och kaxig är fan inte riktigt vad du ska syssla med..
Det är väl egentligen ingens grej, men det passar dig inte att försöka vara något du inte är.


Skitsamma.



Utomhusbio vid 20.00 och sen spökvandring :D Ska bli skoj ^^


Btw, nackskott på folk i Ludvika som inte kan hålla käft. Sjukt trött på skitsnacket och folk som inte kan tro på förändringar o glädja sig åt andras framgång. Sjukt moget beteende tycker jag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: