Som det brukar vara...

Konfuserande, tyckte jag var en fiffig försvenskning...

Kategori: Störande flygande varelser.

.. som precis allt annat.

Jah!

Nu har det gått en vecka
(nästan) sen studierna tog fart och jag trivs faktiskt jättebra! Änsålänge.. (höhö)
Sen kan man fråga sig vad trollhättan har med SAAB att göra, berätta du som vet, du arma krigare, du sexistiska morgonälskare, du energiska tofflare, du frispråkiga ärta... osv (?)

Hursomhelst.. universitetet var det, örebro, skitbra.
Träffat endel jättetrevliga människor faktiskt.
Linn, en tjej som kommer från kopparberg, är någon jag trivs jättebra med. Typ exakt samma sjukt tråkiga (egentligen inte...) småstadshumor. =D
Sen har vi anonyma tim, härlig kille o så jennifer, galen! :D Några fler man snackat relativt ytligt med men det kommer, det kommer! Eller så gör man det inte?

Jag har kommit på en sak idag
, som jag egentligen kommer på varje gång jag varit på en date eller träffat någon intressant persson. Jag är fan kass! Jag är sjukt dålig på att säga vad jag tycker, tror jag.
Har svårt att vara seriös med någon som intresserar mig, och det kan ju bli rätt lame i sinom tid, kanske.
o så kommer den här frasen "jag trivs i ditt sällskap".
- Jahaa.. tänker jag då.. Hurdå? Varför då? På vilket sätt? bla bla blaa, bla blaaa. typ.

Jag är så less på alldaglighet
, för det är tråkigt.
Det är helt sjukt tråkigt, jag vill göra något helt galet, som att kasta mig på dig och bita dig i örat och säga att du är en orkan som ger mig ont i huvudet.
Skumt hur det kan bli.

Eller?

Jag har faktiskt ingen aning vad jag pratar om.

OM du förmodan vet så kan du ringa mig på mobilen o säga det.
Skaka på telefonen o skrik i mitt öra.
berätta för mig att jag är dum i huvudet o kalla mig cp
DET är kärlek. hmm...


det här är vad du gör med mig.
galen!
oförstådd
och helt jävla störd, men jag gillar't!"


TJAO





El hecho es que no oigo muy bien <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här: