Som det brukar vara...

Vad sa du nudå?!

Kategori: Störande flygande varelser.

dont care..


Idag har jag varit och besökt min "VFU"-plats
som kommer vara på Byggklossen v41-v43. Jag är taggad! Sjukt fint ska det bli! :)
Dom var jättetrevliga där och barnen var underbara. Fick ett varmt välkomnande trots att de hade det ganska hektiskt. Sån't uppskattas verkligen. Stör mig oerhört mycket på "upptagna" människor som blir sådär sjukt otrevliga, ni vet? Well, så var inte dom så dom fick ett + redan där! Tror jag definitivt kommer stortrivas! :D

Efter det traskade jag hem igen och gjorde iordning min tvätt, idag igen, ja! Hann inte tvätta klart igår så fick tvätta en maskin idag med, men det dog jag inte av!
Sen har jag lagat mat o dammsugit OCH bakat kakor, för jag får finbesök imorgon och lite kakor måste man väl ha då, eller? Iallafall med det besök som kommer ;-) haha!

Det blir en liten shoppingrunda imorgon på marieberg
efter 15 och sen hem o laga mysmat, tror jag ska laga min berömda kyckling!
Ska bli roligt med lite sällskap faktiskt ! :)

Och helgen blir som följande;
Jobb på fredag i Ludvika.
Hade förvisso velat vara med linnsan på lördag, men jag tror hon får fullt upp iallafall :)
Det blir kräftskiva på lördag hemma hos brorsan, sofie och magnus. Vi ska laga massa häftig mat och förmodligen bli en gnutta fulla o galna o ta massa fula bilder :)


Nu ska jag fan käka ngt, det var ett tag sen :D



Ciao amigos !

Kommentarer

  • Mimmi säger:

    Ja , jag måste ju roa mig själv nu när vi inte åker nå mer tåg ;D fyfan va roliga tågresorna va ;)

    2009-09-23 | 20:48:12
    Bloggadress: http://plnk.blogg.se/
  • Johan säger:

    Det kommer bli toppen med VFU och allt! Ungarna kommer älska dig :)

    2009-09-24 | 12:55:01
  • Anonym säger:

    NEJ DIN SKIT JAG HAR INTE FULLTUPP KOM TILL KOPPARBERG :D (om du menar mig vill säga haha)

    2009-09-25 | 12:57:27
    Bloggadress: http://linnpinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här: