Som det brukar vara...

drifting apart.

Kategori: Störande flygande varelser.

Hej alla glada o alla ni andra.

Den här bloggen är fan helt oanvänd nu på sistone känns det som. Men det händer mkt runt om och jag har inget att skriva om :)

Jag känner mig rätt neutral och det är lite störigt. Just nu är mitt liv en vandrande rutin och det är inte speciellt roligt. Och nånstans så känner jag i kroppen att det håller på att ske en förändring runt mig, en förändring jag inte gillar alls. På nåt sätt så känns mycket så himla ytligt. Är det jag som har blivit kall? Eller är det bara så? Det kanske inte händer något alls, men ni vet, den där känslan över att något inte står helt rätt till? Och gör man inget åt det så känns det som att allt rinner ut i sanden sen o jag kommer vara ensam, jätteensam.

Men sen så;
"Äh, jag inbillar mig. Klart allt är som förut o alla är likadana"

Men faktum är att tiderna förändras, folk förändras.

Åh, wordpoop nu när jag egentligen skulle behöva plugga. Nåja. Det tar jag på tåget imorn :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: