Som det brukar vara...

Ser tillbaka i tiden en stund.

Kategori: Störande flygande varelser.

Dagarna innan nyår så sa jag högt och tydligt att jag visste att året 2010 skulle bli ett värdelöst år. Eller iallafall ett jobbigt år. Och om vi nu ser på den första månaden som gått så har det faktiskt inte varit så jättebra. Skolan går ju bra och så, men där är det ju bara inställning som spelar roll. Men sen händer det rätt oväntade saker.


Jag är blind
och vänder mig om
jag ser inget
inte ens dig
allt är mörkt o kallt
men jag saknar
jag saknar allt jag missat
och lite till

Jag saknar dig när du inte är här
jag vill vakna upp ur den här drömmen.
Jag vill vakna o veta att det är bra igen
att du finns kvar och att jag får va' med dig.


Du vet vad jag vill.
Men det är nog försent nu...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: