Som det brukar vara...

im loosing it.

Kategori: Störande flygande varelser.

Yes i do. Men bara för idag, det är snart bra igen.

Ska bara spotta ur mig mitt hat mot folk.

Jag vet inte vad som utlöste den har omgången med hat som bara kom över mig. Jag har helt enkelt fått nog. Jag är så jävla less på att folk inte ens kan försöka verka ledsna, glada eller vad fan som helst om man berättar något. Aldrig "åh vad kul för dig" eller ett medlidande en kort sekund då det är jobbigt.

MEN det är väl mänsklighetens atmosfär eller skosnörets bindning. Det är så det ska vara. Vi ska vara svin mot de vi älskar. Vi ska få våra bästa vänner att känna sig värdelösa och vi ska spotta på den som ligger samt pissa en döende i ansiktet. För det är väl vad mänskligheten står för. I allafall har jag inte stött på något annat alls.

usch, idag skulle jag kunna avsluta ett o annat.
Men jag håller mig väl i skinnet, as always!


PEACE.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: