Som det brukar vara...

TOMATOES

Kategori: Störande flygande varelser.

Eller nåt?

Nejdu jävulberg, mitt liv är som dom på söder hade sagt, top notch! living in a dream, typ.

Skolan går helt okej och mina vänner är helt underbara som står ut med mitt kärlekskranka ansikte varenda dag. Jag har alltså träffat, vilket jag tror, en av världens underbaraste människor som jag tycker om hemskt mycket.
Jag blir 13 år igen och ler varenda sekund jag tänker på honom. Jag skulle kunna sitta här och skriva en miljon saker, men jag stannar där. Han får mig att må så jäkla bra och det är så jävla skönt, inga konstigheter :)

Annars har vi en dugga i morgon på i stort sett alla djur under DK4 och det känns inte bra. Har jag tur får jag 50%rätt och det håller ju inte alls. Men det går som det går.

Har kvarlevor sen förra kursen att ta igen också, start på måndag! Men det tar jag nu, annars är jag fan kääääss på riktigt. Fast lite kass är jag ju, kan ju iofs bero på att jag faktiskt inte är så jättttttebra på att läsa. Men jag får skärpa mig. Och nu har jag hela tiden ngt att se fram emot :D

Nej, nu måste jag plugga lite. Och hellsyes vad skoj det ska bli, noot. Well, på återseende typ! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: