Som det brukar vara...

Arrriba! Eller...?

Kategori: Störande flygande varelser.

Känns ditt liv kick ass eller helt jävla meningslöst? du har kommit rätt, här har du en blogg med vad som kan anses som extremt olika innehåll. Om bloggen var en person så skulle den vara djupt drabbad av personlighetsklyvningar. Men oftast är det bara mina hormoner som spökar!

Nåja, idag har jag och älsklingen varit hos hans syster
och firat henne på hennes 26års dag! Det var en väldans mkt folk där, men det är det fan jämt när vi är där. Men dom är väl omtyckta :D
Fan om det kom 15 personer på min födelsedag skulle jag tro att det var ngt skämt. Well, alla har vi olika traditioner. Men det är rätt mysigt att se att folk faktiskt har ett liv. :) Det var goda kakor o grejer också!

Festligt sa du? Ja på fredag iaf. Det är dags att fira gammelsara på G en vecka försent, men det var planerat så! Så jag drar hem till Ludvika på lite semester! Men det blir till att dra tidigt på söndag så jag och älskade hinner åka till Marieberg (mot hans vilja?, man i should have known ;) ) Jag hoppas iaf att det blir så, så jag får köpa nya termosar! Kan vara bra att ha nu när vintern blir kallare för var dag som går..

Mmmm... annars?
Jotack, hjärtat slår, blodet pumpar och lungorna behåller sin kapacitet någotsånär.(dom är pinfärska) Jag mår faktiskt bra, men det är för att redweek är över, den perioden är fan helt cpstörd nuförtiden. Stackars lilla Juha.. liten... hmm.. *pet*

Praktik är det nu också, vecka 3 tar slut imorn, Jisses amalia vad drygt det är att gå upp typ kl 6 varenda jefla dag, så imorn tänker jag gå upp halv oude! (dansk)


Nej, nu ska jag förhandsgranska och publicera
för jag orkar inte skriva mera, men nu, juha, har du fått lite att läsa.. Love you baby one more time, oh baby baby, i wasnt supposed to know... *nynnar vidare medans du tömmer katternas skitlådor.


/sjunger - hit my coutchie one more time (8) nanana...



Njae, Godnatt fallawhs! Puss på älgen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: