Som det brukar vara...

Hej, hello, hola fredag!

Kategori: Störande flygande varelser.

Idag har inte mycket hänt över huvudtaget. Gick upp ur sängen vid 9 o pratade med sandra en stund. Kosten har bestått av en hårdmacka med ost, en bananshake, lite ost och en måltidsersättningsbar. Vad i helv. liksom... Jag skyller på Juha. Men det har ju gott bra eftersom bananshakesen är typ det godaste som finns ! =D Imorgon däremot mina vänner blir det fan inga jävla besparingar på matätandet. Eller jo det blir en shake till frukost, men sen blir det Lunch med brorsan, tror det vankas pizza eller nåt dylikt, grunden till HALLOWEENFESTEN PÅ HERRGÅRN som inte bara kommer bli kickass utan också årets bästa maskerad. Jag kommer ha skitkul imorn även om andra inte kommer ha det. Roligt roligt roligt säger jag bara! 

Min outfit tillsammans med Saras kommer bli så jäkla rolig :D

Jag hade fan inte så mycket mer att säga :)




Herå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: