Som det brukar vara...

summering!

Kategori: Störande flygande varelser.

Jag har suttit och glott igenom min blogg nåra år tillbaka och hittade några sköna rader med text. Tro det eller ej, jag har fan varit helt grymt rolig, iaf tycker jag det o så länge man har roligt så är man ju rolig, eller ? äähh..
-> "Det klär dig inte att vara svartsjuk!"
- nej det klär inte dig att vara en stor idiot heller, men vad kan vi göra åt saken? <-
__________________________________________________________________________

"När jag går hem på kvällarna så brukar jag fundera på 100tals saker. 
Detta hände mig igår:


Jag var på väg hem, jag har ingen aning om vad klockan egentligen var, men hemåt skulle jag. 
Det är inte långt, antingen typ 200-300 meter eller 500 meter. 
Hur som helst så går jag och funderar på hur jag blir påkörd av en bil. Jag ser allting i slowmotion. 
Jag är vid fullt medvetande trots att jag hamnat i koma och är på väg till ett sjukhus i ilfart. Jag hör mig själv säga i mitt omedvetna tillstånd "det var väl förjävligt".
Eftersom jag ligger i koma men kan tänka på allt så tänker jag på att jag varit glad de senaste dagarna, för att jag snart skulle fylla 20 år och massa roliga människor skulle komma på fika, vi skulle på kryssning och allt såg så himla roligt ut ett par veckor fram i framtiden, men istället blir jag påkörd av en jävla bil som inte kunde kontrollera sina bromsar ordentligt. 

När jag vaknar upp ur mitt enormt djupa funderande så är jag inte utanför min port utan jag är någon annanstanns.
Det här är lite skrämmande då jag helt omedvetet bara vandrat förbi mitt hus. 
Det här är sanning alltså, det var sjukt läskigt.
Jag kollade upp och såg att jag befann mig minst 2km hemifrån.
Jag skrattade lite lätt åt mig själv, drog i mp3-spelaren och började vandra hemåt igen.

Här fick jag ett litet svar på vem jag är; en vilsen, ganska obetydlig liten prick som inte vet speciellt mycket, fruktansvärt tankspridd och ganska dum i huvudet! :D "
______________________________________________________________________________

"Jag vet iallafall att det var någon äcklig jävel efter krogen i Lördags som fick sig en o annan, mer än, spydig kommentar. 

"Vad söt du var tjejen!"
- Jag önskar verkligen jag kunde säga detsamma... 
"oj är du lite kaxig, hehe"
- är du lite kaxig?
"hmm här kommer man typ dö om man stå kvar"

- Gå o dö du, ingen skulle bry sig ändå."
______________________________________________________________________________

"Nu har jag visat ett stycke intelligens som slutade med att förknippa mig med en hjärndöd säl."
______________________________________________________________________________

"Vi har lekt med dockor, barbie och vi har varit fjortisar tillsammans, vi har haft vår första fylla o första cigarett tillsammans"
______________________________________________________________________________

- "Har du koll på min facebook?"
Vet du vad?
Jag sket i din facebook!
Jag skiter i facebook.
______________________________________________________________________________

Nej, jag har fasiken inget mer att komma med idag, så ha en fortsatt bra dag och hoppas du ramlar o skrapar upp ansiktet idag! (annars kan du alltid skrapa ditt ansikte mot en tegelvägg och hoppas på bästa resultat!)
______________________________________________________________________________


Kommentarer


Kommentera inlägget här: