Som det brukar vara...

2xfredag

Kategori: Störande flygande varelser.

Jodå. Eller Fredagx2 kanske? Hursomhelst så var det menat så att jag har skrivit två inlägg på samma dag och det händer inte jätte ofta.


Men jag satt och funderade på Mig och Juha♥ undertiden vi kollade på fotboll. Vi har typ tjafsat hela dagen och det är ju dumt. För jag älskar ju honom. Men jag var på skitdåligt humör, hade just inte ätit ngt på hela dagen, frös, var trött o var tokrastlös. Inga ursäkter egentligen men jag missförstod allt han sa. Så egentligen var det väl mitt fel i grund o botten iaf. Eventuellt att jag inte hade ätit speciellt mkt o var trött på köpet, well, det är slut på tjafset nu. Och det är ju bra. 

Det jag kom o tänka på under fotbollsmatchen angående oss var när vi träffades. Jag menar inte att han inte är gullig nu, för det är han, men det var ju på ett annat sätt då. Nu låter det som att vi varit gifta i 17 år o har en Volvo i garaget men så är det ju inte. Men när vi började träffas var det ju typ gulligt om han skrev ett sms med "tja pucko, läget?" Nu kanske jag kräver mer än så, jag vet inte. Jag vet iallafall att jag är lycklig som en tok. 


Jag har liksom lyckats bli så kär att jag inte känner igen mig själv utan honom. Jag skulle som sagt vilja vara hans intheface-ryggsäck. Då skulle jag trivas. :) 



Idag var det meningen att Sandra o Sara skulle komma till mig i örebro men så blev det ej. Lite tråkigt men det kommer fler helger. Så det blev kinarestaurang med älsklingen istället o så lite fotboll. Sebastian Larsson, jag säger då det! YeeYaah! Nåja, vi tog hem segern med 2-0 mot ungern o det var ju braiga grejer. Kanske man får se Sverige kämpa 2012 iaf när det inte blev ngt VM menar jag. 


Nää men nu har jag väl skrivit av mig lite för idag kanske?
Ska gå o peka finger åt Juha får se om han är lika gullig nu som han var första gången vi träffades när jag pekade finger åt honom i mörkret o han såg det o sa "meh, slutaaa" typ (13 hallååå) o tog tag i mitt finger. Och jag gjorde ju inte så 1700 gånger bara för att han skulle ta i mitt finger? Nää inte alls. 

Oh herreschesus
vad jag är KÄR i den där pojkspolingen :)
te amo my tremendous cutiepie  :)



Jag älskar dig osv, (vilket jävla tjat, tänker ni)


♥∞

Kommentarer

  • Älskling! säger:

    Jag älskar dig! ;D

    2010-09-07 | 15:38:16

Kommentera inlägget här: