Som det brukar vara...

Torsdag med mig!

Kategori: Störande flygande varelser.

Yay!

Vaknade waaay för sent och hade dryghuvudvärk. Skylla mig själv, det får jag med tanke på att man oftast får huvudvärk när man sover för mycket. Men ibland är det gött att sova när man får. O det var det idag.

Så vid halv 3 var jag typ klar, om man säger. Inte förens då hade jag gjort mig i ordning. Men men, såna dagar är sköna ibland. Så kom älsklingen hem o la sig o sov. Tråkig tyckte jag, men han var trött så vad hade jag att inputta med där egentligen (som hade sovit till 11.30). Sen åkte han iväg igen o spelar nu innebandy. Jag får väl överleva antar jag!

Har iaf fått lite gjort idag. Pluggat på allemansrätten så den sitter som smäck o kartsymbolerna är jag rätt säker på också! Svamparna känns det rätt lugnt med faktiskt. Men ska dra igenom dem imorn tänkte jag!

Duggan är om 7 dagar, dvs betyget satt i ladoc om ca 9 dagar om jag snabbar på lärarna lite. DET vill säga att om ca 9+7 dagar får jag tillbaka mina pengar! YippiekajeyMF säger jag om det (:

Då blir det gymkort, springdojor, vinterskor, överdragsbyxor, nytt högtalarsystem till datorn, OSV. En sak i taget, men Mmm-Mm-M!! :D


Over and outie!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: