Som det brukar vara...

varning för crymeababyriver-inlägg.

Kategori: Störande flygande varelser.

Jag vet att jag säger saker ibland som saknar eftertanke. Men jag känner ingen som alltid tänker efter. Och jag kanske kan vara en sån som gör det för ofta. Visserligen kan det väl ha sina grunder i nåt, vad vet jag. Jag säger ju att jag är lite slow. Eller snarare vet jag vad det beror på men det behöver inte allmänheten ta del av. Det är av samma anledning som att jag inte klarar av när någon höjer rösten eller skriker.


Jag må vara lite smått skadad i hjärnan som för det första skriver det här i en blogg o för det andra beter mig som jag gör. Men jag lider inte jättemkt av det. Jag kan lida av det när (om ja säger nå korkat) en annan person blir sårad.


Ähh. jag känner bara för att skriva av mig lite. Jag har så mycket konstiga känslor i kroppen som ja inte riktigt kan hantera. Jag chansar på att det beror på pengabrist, kommande examination och att jag saknar mina vänner så jävla mycket så det är inte sant. Kanske framför allt att jag HATAR att vara ifrån min älskade fanooshababoosha. och tyvärr är det ofta den underbara människan som får ta emot min skit. Och det är jääävligt dumt av mig. Jag ska sluta med det. Jag ska lägga mig lite på sidan o ta emot nåra magsparkar o sen resa mig upp.


Jag skulle nog behöva ett kok stryk, men först ska jag sova, gå upp, göra dugga o försöka gilla läget en stund :)




Hejdå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: