Som det brukar vara...

227

Kategori: Störande flygande varelser.

Ja, så kommer det stå i min översikt över postade inlägg. Egentligen är det ganska lite med tanke på att min vän bloggen har funnits sen sommaren 2006. så på ca 182,5 + 1460 + 26 = 1668,5 dagar har jag skrivit 227 inlägg. Det är fan ganska dåligt. Det är 0.136050... inlägg om dagen. Jisses, skärpning skilberg. Men å andra sidan har jag inte ett jätte händelserikt liv.

Undrar ni över matten så är det för att jag läser en mattekurs på Universitetet just nu, eller snarare "Lärande iiii Matematik" Men vi räknar fan massa matte, så man måste ju tänka matematiskt nu för att fatta nånting!
Så i kommutativa lagen så har jag haft min blogg i 182,5 + 1460 + 26 = 26 + 1460 + 182,5 dagar! Matten vi läser är inte direkt svår (jo, kanske lite) men det som är värst är alla matematiska begrepp vi ska lära oss, associativa, kommutativa, konkret material, mellanled, bajskotte? Not my kind of marmelade. 

Nånting annat som faktiskt är min marmelad
är kaffe på morgonen, på lunch, efter lunch osv osv.. Jag älskar verkligen kaffe. Dock inte när man druckit så mkt att man börjar bli yr o illamående, då kanske man ska försöka få tag på koffeinfritt kaffe, men ack vad inte gott det är. (Tar en klunk...)

Idag vaknade jag mycket senare än planerat och sånt stör mig lite, Nu var det inte hela världen eftersom jenpalolifer (fråga mig inte) också vaknade sent, så vi ska ses kl 13.00 (sharp) för kafferep! Mycket bra!

Imorgon är det skola igen (ledig idag förövrigt, yay) fast det är mycket kort dag. 08.15-10.00, sen ska jag till studievägledaren som jag hoppas kan rädda mitt liv inom studierna. Och efter det dundrar jag och Mallan iväg till gymmet igen, jisses vad jag faktiskt gillar att gå till gymmet. Vi har fått en kalasstart dessa två veckor och jag känner mig mycket starkare både fysiskt och psykiskt faktiskt. Snart snart klår jag Juha i armbrytning! (snart...)

Och efter gymmet, då dundrar jag vidare till stationen för att åka hem till Ludvika och får träffa mina UNDERBARA tjejor igen. Jag saknar dom JÄäääÄÄmt!! (ryck). Sen blir det åter Örebro på Lördag efter en snabbvisit hos mojmoj antar jag, och sen middag med min underbara körv Juha Moilanen på O'learys vad jag misstänker och jag kommer nog eventuellt dricka en öl också! (kan man ens undgå det på O'learys??)

Sen är det snart Måndag igen och trääääning hela veckan! (: Fast idag har jag sån jäkla träningsvärk i mystiska muskler som jag faktiskt inte trodde fanns, men det är ju skitbra! Jag gillar träningsvärk. 
Dock gör Tibula ont på bägge benen och det är no likie likie! ALLT kan man faktiskt inte få här i livet. 

Fast nu blir det en till kopp kaffe(EJ koffeinfritt) och sen ska jag göra mig iordning o knalla över till Jenpalolifer! (: Vi ses o hörs, troligast. 


Ciao fellas!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: