Som det brukar vara...

Finmiddag idag!

Kategori: Störande flygande varelser.

Idag består min middag av reakeso och focaccia. Thats budget =D Men äsch, vad spelar det för roll :) Keson var ju inte gammal o brödet var gott! Fick ont i magen men det var budgetmaten värd. Den får 2 reakesoburkar av 5 dock, just bara för att jag fick ont i magen! Nog om det!

Igår var jag hos kärleken
min en vända och satt och kikade i min kalender.. Bläddrade fram till sidan whatever, dit jag ville komma var att jag bläddrade fram till månadsskiftet mars/april och såg att ANDRA APRIL var skrivet med en mystisk handstil som jag skådade i förra årets kalender också.. Vem är boven, som nu dessutom har skrivit in "jennie 22" på FEL datum? :(


Man kan ju undra! Jag har 4 alternativ och det är antingen Sandra, Sara, Malin eller Linn. Jag tror att jag tar bort sandra, för hon skriver inte sådär. Men sen vet jag inte, kanske att det står mellan Sara och Malin. Hjälp mig att lösa mysteriet!


Imorgon är det tenta och det känns relativt bra faktiskt, vet inte om jag kommer klara den, men ingen verkar ha hopp om den här tentan! haha, sen på kvällen imorgon så blir det mini-tentafest med två glada tjejor hos mig med lite singstar o lite skitsnack, eventuellt massor av det! =D Hopp näe, klockan är halv sju och här är ekot.
Men känner du sesam? Jag ska iaf gå och städa min toilet! Det blir totalsanering med duschen i hela badrummet, det är så kul att torka upp allt sen, not =D Men men!

Btw så är påan på tv3 skum.




Ciao :)

Kommentarer

  • Sandra säger:

    Det är definitivt inte jag, min handstil är fulare :P

    Dessutom har jag stenkoll på vilket datum du fyller år :)



    Jag tycker att du ska pallra dig till kukvika snart för jag saknar dig och jag vill dricka öl med dig!



    Och Minéa vill såklart gosa med tant Jennie.

    2011-01-16 | 21:42:06
    Bloggadress: http://bluebirdfairy.blogg.se/
  • jennie säger:

    Haha, nej jag uteslöt ju dig där, brukar känna igen din handstil eftersom vi har ungefär lika snygga =D



    Jag ska komma hem så snart som möjligt, kanske inte kommande helg, men kanske den efter ? :)



    saknar eeeeeer! <3

    2011-01-18 | 20:13:38
    Bloggadress: http://freakydetails.blogg.se/

Kommentera inlägget här: