Som det brukar vara...

Nytt utseende - GILLA!

Kategori: Störande flygande varelser.

När jag tänker tillbaka på tider i livet så blir man ju lite nostalgisk, men jag tycker det är lite mysigt på något vis. Jag sitter här på grankottevägen och funderar på saker och ting. Vad man har åstadkommit här i livet är inte så jädrans mycket, men å andra sidan så är jag inte så jäkla gammal. Jag hinner! Men i mina djupa funderingar vaknar jag upp och ser ett foto på min världens underbaraste och jag mår faktiskt jävligt bra.


Visst  är han fin?

Det är en jävligt bra fråga, med ett jävligt bra svar. JA. :) Jag känner att jag kanske kastar kräkskommentarer om honom jämt om hur fin han är osv, men jag tycker verkligen det, han är SJUKT fin. Aj aj, min mage gör ont ännu, sen första dagen. Den dagen.. som förändrade mitt liv! (im happy)

På tal om utseende
så har jag ju fixat min blogg igen, sjukt kul ju. Det känns lite som att man vill skriva blogginlägg hela tiden. Och det är ju kul? Utseenden är kul. Nästan oavsett vilket man pratar om
-    -   -     -


Tänk vad kul man kan ha ibland?

På tal om kul så har jag ju tagit bilder på bilder som ni såg tidigare o jag gjorde det EN GÅNG TILL, kul va? :)




Det är mina favoriter som jag har tagit och förevigat engång till, fiffigt tycker jag att det var iaf! Ooooh jag känner att jag är så jäkla intressant just nu, men det är lite kul! Men jag ska väl ta och runda av och avsluta med min favoritbild efter sommarens fotosession med Juha Moilanen! (: Love you hunniebunnie loulie!




Ciao bastards ():

Kommentarer


Kommentera inlägget här: