Som det brukar vara...

Vad är det som händer?

Kategori: Störande flygande varelser.

Ja, det är en fråga man skulle kunna ställa. Och jag ska svara på den. Iallafall vad det är som händer hos mig just nu. Jag skriver så sällan nuförtiden och jag har hört att somliga vill läsa min blogg fortfarande! Och det är ju positivt. Alla vet ju att jag är tillsammans med världens snyggaste kille och jag har det jäklarns bra med den karln måste jag få säga, även om vi gnabbar o gnäller! Men vad gör det när kärleken är så stark som den är? Ja säg det, framtiden är något jag ser fram emot för första gången i mitt liv, för jag har honom! Jag har HONOM, fattar ni? Im proud!

Skolan flyter på bra, eller iallafall så bra som den kan gå och det är ju bra. På måndag börjar den igen i typ en vecka, med tenta och redovisningar. Sen den 17 januari så börjar en ny kurs, lärande matematik eller något i den stilen. Klurigt? Jag hoppas det!

Jag är fortfarande boende i Örebro, på pappret, men jag håller mest till hos min käreste i Laxå. Jag står i valet och kvalet om jag ska flytta till honom eller om jag ska ta en större lägenhet själv i Örebro i väntan på att han tar tummen ur och flyttar in till Örebro. Jag känner att Laxå är ingen höjdarhåla, men ändå trivs jag relativt bra. Konstigt är det eftersom jag har vantrivts så illa i Ludvika.

Jag gillar Örebro och nu ska brorsan flytta tillbaka in till Örebro så då blir det ännubättre, plus att jag har ju faktiskt mina kompisar där. Och dom är söta. Och jag tycker om dem.. Jag saknar dem tillochmed.

Idag har jag gjort ett experiment(till skolan) med ättika och ett ägg. Ganska imponerande faktiskt.. väntar på fullständigt resultat imorgon! Ska göra ett om ett äpple också. (not my kind of music)

Bakat bröd idag har jag gjort också iofs. Inte mycket mer än så. 

Nu ska jag dricka upp min stockholmfestival undertiden som jag laddar upp lite bilder från lite roliga tillfällen! :D

Enjoy!


Juha, jam jam.
Fest med malin            Fest hos malin
Halloween! =D   Jaggillarsmycken        Kärlek

Kommentarer


Kommentera inlägget här: