Som det brukar vara...

2011-03-09

Kategori: Störande flygande varelser.

Grattis malin på din dag! Må den vara med dig! (osv)
Hej igen, jag hade vääärldens blogg idé imorse när jag vaknade 06.30 på min lediga dag, men internet fungerade inte på min dator så idén försvann, attans bananer! Men vad gör det egentligen?!

Idag har jag typ inte gjort nånting, för jag lovade mig själv det igår! Jag har typ bara packat upp lite saker som jag flyttat till Laxå. Thats that. Och nu är det bestämt att mami kommer med mischa på fredag! Ska bli såå kul! Både att katten kommer och att mami kommer och hälsar på! Får se om jag kan äta tacos då... hmm.. 

Ända sen magsjukan har jag typ hatat tacos, eftersom det var min måltid kvällen då sjukan började. Wellowell, vi får se.. Blir mkt guacamole då isf! Mums! 

Nu såhär på eftermiddagen så blev jag lite rastlös.



och lite ännumer rastlös..

Så jag bjuder på de där fina bilderna! =D 

Neeeh, nu ska jag sätta mig o kolla igenom massa gamla bilder från förr i tiden! Kanske kommer det upp ngt sånt sen också! 




LAAVV YAAA GARLS (big brother)



Ciao!!

Kommentarer

  • Mallan säger:

    Wooohoo grattis mig;)

    2011-03-27 | 16:16:55

Kommentera inlägget här: