Som det brukar vara...

22 år, o vad har jag åstadkommit?

Kategori: Störande flygande varelser.

Ganska mycket faktiskt. Men det är inte riktigt det jag kände för att babbla om idag. 

Eftersom det går väldigt lång tid mellan varven när jag skriver så tänkte jag att, jag skriver nåt jätte-ointressant, så är det ingen som läser iaf! 

Men en kort check på vad som hänt(/ska hända).

tar ett studieuppehåll om ca 14 dagar, check.
blir arbetslös igen, check.
ska söka jobb på ica i laxå, check.
ska FLYTTA till laxå (temporärt), check
fyllt 22, check

osv, ...
Jag ska alltså flytta ihop med min pojkvän som är bosatt i Laxå av någon skum anledning. så det ska väl bli intressant. Min kisse flyttar eventuellt hit på fredag också (: Mysigt! OM jag saknar henne!


Jag har fan inget att prata om..
En sak som jag ständigt irriterar mig på är folks kommentarer om saker som ingen bryr sig om. Waahl.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: