Som det brukar vara...

Universitetsfreak?

Kategori: Störande flygande varelser.

Det känns som att man tillbringat mesta delen av sitt liv på Universitetet de senaste dagarna. Och det känns för mig väldigt onödigt eftersom jag måste sluta om ca en vecka. Faktiskt, så känns det mesta ganska surt idag och det har väl sina anledningar på diverse håll. Men varför egentligen ens nämna det, äh, en blogg är väl kanske till för andra att få insikt i andras liv, positivt som negativt.

Hur osocial jag än varit de senaste tio månaderna så finns det ändå folk som måste hitta på sina egna strategier för att få mig tillbaka. Hitta på lögner, ljuga, prata skit... Jo, men jag hörde på stan att det är så man gör för att ta upp kontakten igen.

Det är inte jättekonstigt att jag varit "osocial" som de här personerna nu utrycker sig. Dumt att säga, men jag har mått jävligt bra med att vara där jag varit. Och såvitt jag vet så är de flesta ganska off första perioden i sitt förhållande. Förutom mr D kanske, som nu har messat up totalt... Jag är så arg på en person så att det kliar i alla mördarnerver som finns i en kropp. Nu ska man kanske inte sitta o skriva såhär om galna personer, men han kan ju tydligen sprida ut rykten utan att tänka på vad det kan få för konsekvenser. O de konsekvenserna gäller ju inte bara mig, utan nästan alla runtomkring. Det är bara att vara glad över att det faktiskt finns ärliga människor runt omkring mig som talar om asets sätt att uttrycka sig.

Hopp finns det för alla...
Gör det verkligen det? Jag har spekulerat kring det ganska många år nu och jag vet fortfarande inte om jag kommit fram till någon slutsats.. Det gör jag den dagen det är försent. Vill ju inte döma någon i förhand, som vissa andra tydligen gör!

Jag trodde liksom att det kanske var slut på skitsnack nu när man bytt stad och jag är 22 år o har även hamnat i en helt annan krets, men tydligen hade jag fel.

Well o well, nu känns det bätte...

Så vad händer?
Jo, sitter på universitetet som sagt och väntar på att spexet ska börja, jag ber till nåt(idontknowwho) att det är bra o att det är värt att missa en natt med min kärlek.

Jag har så mycket tankar i mitt huvud nu som ringlar omkring som nå jävla sockervadd i mitt huvud. Men antagligen är det jag som är konstig o säkert inte du, eller du heller för den delen.
Jag vet inte varför det känns som att alla jordens problem vilar på mina axlar, men det är väl bara en sån dag. Just antagligen för att det ska vara så jävla svårt för folk att vara normala. Eller bara engång, nångång, säga något som betyder något.

Nej, allt har blivit för vardagligt, så jag säger, shape up Jenskh091, ur gone.


Nu spårade det bara ur, så hejdå! :)




.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    MEN DU ÄR INTE GONE! DU ÄR STILL WHIT OSS PÅ UNI!

    and thats åsåm!



    MVH / Linekh091

    2011-03-23 | 14:06:49

Kommentera inlägget här: