Som det brukar vara...

Drömmar'n

Kategori: Störande flygande varelser.

Hej alla glada. 

Inatt hade jag en riktigt bra dröm. Det var längesen de inte handlade om något psykiskt påfrestande haha. Inatt var jag ute och reste. Jag var i bosnien, italien, spanien och i ryssland. Jag flög flygplan hela tiden och jag gillade det o var helt galet pepp i min dröm. Det var en härlig känsla i kroppen i den här drömmen men sen så väckte sara mig med att ringa o säga "SOVER DU ELLEEEE?" gay. Men det var nog dags att gå upp då iallafall ! :)

Jag ser inte riktigt fram emot att plugga idag, men jag ska göra det, jag lovar. Men det blir nog när Juhamatti ska iväg senare. (o roa sig med att spela tv-spel) Nu tror jag att jag ska ta min kopp kaffe nån annanstans en stund :) 


Häjmäddä!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: