Som det brukar vara...

FUNNY DAY

Kategori: Störande flygande varelser.

nooot.

Hej alla mina rosa fluffiga pudlar,
elleeerr? Näe. Men iaf.. Jag har så sjukt tråkigt. Och vet ni? Jag är typ alltid uttråkad. i tisdags var jag, malin o linn på bio = kick ass! Lite efter det insåg jag att, varför gör man inte sånt här oftare? Jo, antagligen för att jag inte vill gå på bio ensam? Ellleer? 

Jag är så rastlös och det är ju inte överdrivet konstigt heller. Men om man ska se det positivt så kan jag ju iallafall ha kul med att öppna o stänga balkongdörren o varva med att sätta på kaffe. EVENTUELLT ta en jättegivande promenad o antagligen gå vilse + få skavsår eftersom jag inte har några ordentliga promenadskor, införskaffa? Maybe. 

Just nu skulle jag behöva borsta håret,
för jag har typ en giant tova i stor sett hela håret, o hur i h-vete kom den dit? Jag vill klippa av mig allt hår, fatta va skönt. Men fatta vad jag skulle ångra mig. 

Jag hade gärna pluggat idag, om det inte var så att just den boken JAG ska ha, ska 10000000 andra också ha, så den finns inte på ngt bibliotek i hela länet. Och kurslitteratur är ju sådär svinbilligt så man köper gärna 14 kopior av varje bok, not. 

Katterna är fan galna också, dom roar sig iaf med att springa fram och tillbaka i lägenheten, jag kanske skulle prova det? NEj justja, det var ju det enda jag gjorde om dagarna, oooch det var inte så kul. 

Jag behöver ett projekt. Jag har ett projekt, men jag har även negativitet kring mig och då blir jag opepp. Är det så att jag bara tycker att det finns negativitet runt mig om dagarna, eller är det så att det är det ? Tänk på det. 

Jaa, nej. men givande inlägg. BTW så är bradley cooper typ snyggaste skådisen i universum GENOM tiderna. SAMT att Limitless verkar störande bra också! (: 




Puss.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: