Som det brukar vara...

Jag försöker.

Kategori: Störande flygande varelser.

Jag försöker vara glad. Men med motgång efter motgång måste jag säga att det är svårt att skratta hela dagarna. Ytterligare ett U i betyget peppar verkligen mig till ett leende. Jag har ju typ blivit någon som jag inte vill vara. Sur o tjatig typ hela tiden. 

Men men, jag ser iaf fram emot lördag, även fast jag hör mig själv ha en negativ ton till det med? Vadfan är mitt problem liksom! Nej, det ska bli skitkul att åka in till Örebro med min älskling och fira vår ettårsdag!

Jag vet inte vad som är fel i mitt huvud egentligen, men nåt lär det ju vara antagligen. Jag reagerar liksom på folks negativa energi alldeles för mycket nuförtiden. Det känns som att jag kanske inte riktigt orkar med sura människor. Det beror iofs lite på vem det är kanske? Jag vet inte.. Jag känner bara att jag är sur jääääääääämt. Men jag får dra på nån slags mask som man kunde lyckas med förritiden. Får se hur det kommer gå!

Är det så att jag redan börjar bli lastgammal? Eller är det nåt fel i huvudet på riktigt? Det lär väl visa sig!



Nej jag ska väl ta o plugga! 



CIAO.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: