Som det brukar vara...

Dag 10.

Kategori: Att banta med slanka

Inga större förändringar. Nu känner jag dock att kläder börjar sitta lösare. 

Idag känner jag mig dock lite darrig och allmänt okoncentrerad. Men fokus på framtiden ger mig hopp och glädje. Jag har lite saker att se fram emot, det är inga stora saker men fortfarande något att blicka framåt på. Min goda vän Sandra fyller år och ska ha en liten fest om ca 2 veckor, ska bli kul även om jag är nykter eller ej. Då har jag gått 4 veckor precis, så eventuellt blir det en paus från detta då. En dag bara alltså. Det är ju bara upp till mig hur jag vill göra. Men jag vet att jag kommer ha gått ner ca 10 kg då, och kan känna mig fin i mina kläder igen! Sånt gör mig glad. 

Det är nu jag egentligen VERKLIGEN skulle behöva plugga. Men just nu går det inte. Jag har småont i magen hela tiden idag och då blir jag irriterad. Jag får se, snart kanske det går att plugga men inte just nu. 

Fan jag känner att jag är ofokuserad idag alltså, skriver alltså därför ett helt onödigt inlägg. Har inte direkt mycket att säga, förutom att jag är grymt uttråkad, ofokuserad, okoncentrerad och allmänt konstig. Dricka mer vatten kanske. En kopp te kanske vore något? 

Nåja, dag 10 är snart avklarad och snart har det gått två veckor, känner mig nöjd! :)


Ciao!

Kommentarer

  • amändi säger:

    du är så duttii ma friend! lite stolt över dig faktiskt.

    2012-08-20 | 16:40:55

Kommentera inlägget här: