Som det brukar vara...

Dag 14.

Kategori: Att banta med slanka

Ja, nu var det två veckor sedan jag stoppade i mig tuggbar föda sist. Känns sådär. Mätte mig nyss och även fast jag vet att första veckan alltid ger bäst resultat så blev jag nedstämd och sur! Så denna vecka postar jag inga resultat! Enda stora skillnaden va -5 på bröst/rygg så det var ju nån siffra bra. Annars stod resterande rätt still, nån halvcm minus! 

Well-o-welll, två veckor kvar nu tills jag ska ta en liten mental paus i detta. Då har min goda vän Sandra fest och jag ska få laga maten, så jag tar den dagen o gör det :) Om jag vill fortsätta med detta några veckor till så gör jag det, annars slutar jag då! Det visar sig hur många kilon som rasat av!

Ajuste, vägt mig har jag inte gjort, för vi har ingen våg. Men ska försöka komma över en idag! så kanske det resultatet är roligare !

Nåja, nu kaffe och ... lugn :)




Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: