Som det brukar vara...

Dag 17 (jäklar vad fort det går!)

Kategori: Att banta med slanka

Hej och hå mina vänner! Idag blev vi påbackade av nån människa på mariebergs köpcentrum, mäkta irriterande! Men det ordnar sig väl alltid! Sjukt jobbigt bara eftersom vi hade det så himla bra jag och sambon på vår lilla utflykt, men alltid är det väl något! (inte negativ!!)

Men skitsamma. Jag vägde mig idag med tanken på att det kommer va skitdåliga siffror! MEN det var det fan inte! -6.8kg på 17 dagar! Det är ju förträffligt! För att detta ska bli ännu bättre har jag nu beslutat att jag ska börja träna lite lätt här hemma! Vi har tillgång till både orbitrec och hantlar OCH den egna kroppen såklart! Vad tror ni om detta? Jag kan sätta en slant att oavsett hur jag gör kommer jag ha gått ner 10 kg den 7 september och har jag det går allt enligt planerna!

Härligt härligt!! Men det var det, det! 


                                                                                                                                                          Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: