Som det brukar vara...

Dag 4 avklarad!

Kategori: Att banta med slanka

Med nästan inga hinder dessutom! Det har väl aldrig hänt förut? Jag har känt mig lite trött och lättirriterad men eftersom jag har hängt med både Amanda OCH Malin idag så har dagen varit väldigt lindrig. Två härliga tjejer som verkligen står nära hjärtat! 

Var på universitetet och hängde med Amanda innan jag skulle göra min tenta. Riktigt skön dag med mycket sol och skratt. Malin bjöd sedan på kaffe på kotten och sedan åkte jag hem och var hemma strax efter sju! Har nog gjort mycket att jag varit ute och farit lite idag! Och hör o häpna, tentan kändes bra? Det är bara att tacka för den känslan! Eller tack Susan?

Nåja. Nu har det alltså gått fyra dagar på SLANKA och enligt protokoll ska kroppens fettlager börja tömmas nu. Så imorgon bör jag inte känna mig varken trött eller hungrig. Tvivlar starkt på det. Men man vet aldrig. Jag känner mig fortfarande taggad och jag skiter fortfarande fullkomligt i de negativa åsikterna folk har om mitt sätt att skaka av mig mina kilon! Rivstart? JAVISST!

I slutet av veckan tänkte jag eventuellt presentera hur många mm/cm jag förlorat kring ställen på min kropp. Om jag får tag på en våg kanske det också ev blir gram/kilon! Spännande va? Det tycker faktiskt jag! :D


Men det var allt jag hade för idag!
Tack mina vänner för att ni förstår varför jag vill göra det här. Och tack för att ni är allmänt fina och underbara! 




Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: