Som det brukar vara...

Dag 6!

Kategori: Att banta med slanka

Tja. 

Igår var det en sjukt bra dag, fram tills på kvällningen då jag drog på mig en fruktansvärd irritation. Jag var så jäääävla irriterad och jag hatade speciellt mig själv för att jag dragit på mig dessa kilon. Ja det är normalt att känna så, men jag gav inte upp för att ge upp är LÅNGT borta, även de där dagarna! Jag ska göra det här nu vare sig mitt humör vill eller inte, så in your face humöret! 

Idag är det ganska chill. Sitter just nu och smuttar på en banan-shake. Den är godast iskall men jag orkade inte häva i is i den idag så den är halväcklig, men vad gör det. Imorgon får jag nya shakes. Mestadels chokladsmak. Har beställt några vanilj, tuttifrutti och apelsin tror jag!? Samt en borsdvattenessens med melonsmak! Det ska bli intressant. 

Imorgon åker jag hem till Ludvika för att dels hämta ut mina shakes och för att hälsa på mina vänner och min käre mor! Hoppas bara på att ingen kommer att frivilligt fresta mig med godheter, men det tvivlar jag på! Jag får väl isåfall bita ihop! 

Imorgon eller på söndag kommer jag att berätta hur mkt jag har gått ner under första veckan samt hur många centimeter som trillat av! Spännande va? Jobbigt läge om det står +-0 på allt, men jag tvivlar på det. Första veckan brukar vara mest peppande. Slutet på vecka två därimot, den suger pung. Då kan det faktiskt va +-0. Inte kanske helt men första veckan har haft en tendens att vara "WHAAAAT???" och andra veckan "happ". Men jag är ivrig att se, mamma har en våg hemma så jag får väl försöka våga använda den! Alltid lika nojjig över att jag inte ska ha gått ner nåt! MEN det återstår att se imorgon eller på söndag! (Alltså när jag anser mig själv ha tid över att blogga!)

Thats all for today, så vi läses en annan dag! :) 



Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: